DOSTAWA

 

JAKI JEST KOSZTY WYSYŁKI:

 Darmowa wysyłka kurierska dla wszystkich zamówień powyżej 500zł!

 

CZYM WYSYŁAMY WYSYŁKI:

Przesyłki wysyłane są kurierem UPS Polska Sp. z o.o. (http://www.ups.com) lub DHL (http://www.dhl.pl)

 

W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZYSYŁKI:

Kurierzy UPS i DHL dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

 

CZY KURIER ZADZWONI PRZED DOSTARCZENIEM PRZESYŁKI:

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

 

CO STANIE SIĘ Z MOJĄ PRZESYŁKĄ JEŚLI KURIER NIE ZASTANIE MNIE W DOMU? 

W takiej sytuacji kurier firmy UPS lub DHL zostawi awizo w drzwiach lub w skrzynce pocztowej z numer telefonu do siebie.

 

JAK SZYBKO REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA:

Zazwyczaj w ciągu 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 16.00, wysyłamy zazwyczaj do 14 dni roboczych. Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej. Z racji tego, że spodnie szyte są pod zamówienie przy zamówieniu większej ilości sztuk, wysyłamy pierwszą parę w celu przymiarki.

 

CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?

Najprościej skontaktować się z firmą kurierską UPS pod numerem tel. +48 (22) 534 00 00 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00) lub z firmą kurierską DHL pod numerem tel. +48 (22) 5 650 000 i podać numer przesyłki.

Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta za pomocą poczty email: sklep@benevento.pl, nasi Ninja zajmą się całą sprawą za Ciebie.

 

Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta. 


QR code

Ostatnio przeglądane

Brak produktów
Top